Niestety, nikt nie powie Ci czym jest Kurama - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Świat Kurama to oczywiście świat Naruto. Osoby lepiej zaznajomione z tym uniwersum wiedzą, że historia Naruto w ogólnym rozrachunku znalazła swój uroczy koniec i ostatecznie dobiegła do mety, dlatego też chciałbym cofnąć się o kilkaset stronnic mangi i usadowić historię w pewnym punkcie, mianowicie czasach rozległego pokoju po założeniu Konohy i ostatecznej walce Pierwszego z Madarą, z tym - uwaga, że następujące po tym wydarzeniu kolejeności nigdy nie miały i nie będą mieć miejsca.
Innymi słowy, ta EPOKA należy do Was!
System Gry
Ogólnie? Cały system polega na ciągłej interakcji z mistrzem gry, który stale prowadzi rozgrywkę gracza.
1. Lokacje i Fora
Kurama podzielona jest na te większe (fora będące działami) skupiające te mniejsze (tematy), przykładowo w wiosce Konoha istnieją tematy takie jak: Brama Główna, Siedziba Kage ( standardowo dla wszystkich wiosek) a także Monument Hokage, Cmentarz i wiele innych. Wszystkie lokacje charakteryzowane są za pomocą kanonicznych informacji.
Każda postać zaczyna grę w losowym ( i dopasowanym) lub ojczystym dla swego pochodzenia, lub umówionym z mistrzem gry miejscu świata Shinobi.
Jednocześnie każde konto może mieć dostęp tylko i wyłącznie do jednej lokacji. Umożliwia to wytworzenie specyficznej atmosfery gry, poszczególni gracze nie widzą więc swoich poczynań i sterują tylko sobą, nie mając też wiedzy np. o tym co robi inny gracz w innym miejscu świata.
Mistrz gry zmienia lokalizację gracza, gdy ten zmienia miejsce swego pobytu.
2. Styl Rozgrywki
Rozgrywka prowadzona jest przez Mistrza Gry. To Mistrz Gry decyduje tutaj o tym co się dzieje z otoczeniem - gracz posiada kontrolę wyłącznie nad swoją postacią i nikim innym.
Boty (NPC), które napotkamy bedą charakteryzowane, opisywane, a także będą przemawiały wyłącznie za pomocą opisów Mistrza Gry. Świat Naruto jest dość rozległy, istnieje zatem ogromna szansa, że spotkamy na swej drodze mnóstwo rożnych istot oraz osobistości - wymyślonych na potrzeby rozgrywki. Czasem nawet postacie kanoniczne?
Jeśli w tym samym miejscu i w tym samym czasie spotkamy postać innego gracza to możemy wspólnie prowadzić rozgrywkę.
3. Kluczowe Decyzje
Większość roztrzygają same statystyki postaci, logika lini fabularnej i utrzymywanie konwencji rzeczywistego opisu świata Naruto.
4. Pola Profilu
Odzwierciedlają statystyki postaci, jej zdolności, i informacje o niej.
Poza wymienionymi istnieje wiele pól profilu, edytowanych w trakcie rozgrywki i grających swoją rolę podczas gry. Większość pól edytuje Mistrz Gry.
Offline
Strony: 1